Menu

021-74327

بلاگ تِک

(آرشیو ماه اردیبهشت 1395)

تنظیمات IP در میکروتیک
همانطور که میدانید روتر در لایه سوم شبکه یعنی IP فعالیت میکند و داشتن IP روی اینترفیس های روتر از الزامات کانفیگ یک روتر می باشد . در این قسمت از آموزش روش ست کردن IP روی اینترفیس های روتر بورد میکروتیک را توضیح خواهیم داد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : اردیبهشت 25, 1395 09:10

نکات اولیه امنیتی در میکروتیک
اقدامات امنیتی از مهمترین کارهاییست که باید روی وسایل متصل به شبکه انجام داد . در این قسمت از سری مقالات آموزش میکروتیک به اقدامات اولیه و سطحی امنیتی روی میکروتیک می پردازیم و در آینده اقدامات پیشرفته تر را توضیح خواهیم داد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : اردیبهشت 18, 1395 09:15

 تنظیمات اولیه روتر بورد میکروتیک
در این قسمت از سری مقالات آموزش میکروتیک وارد مراحل عملی می شویم در ابتدا با تنظیمات ابتدایی شروع می کنیم که شامل تنظیمات NTP و DNS میشود شاید در ابتدا زمانی که شما هنوز به میکروتیک تسلط ندارید این تنظیمات مقداری گنگ باشد ولی نگران نباشید اگر در چند قسمت آینده هم با ما همراه باشید این مشکل حتما حل خواهد شد .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : اردیبهشت 10, 1395 16:53

آیا وب سایت من دچار پنالتی گوگل شده است ؟
یکی از بلاهایی که ممکن است سر وب سایت شما بیاید پنالتی گوگل می باشد یا شاید هم این بلا بر سر وب سایتتان آمده باشد . برای این که مطلع شوید وب سایتتان دچار گوگل پنالتی شده است یا نه ؟ پیشنهاد می کنم این مطلب مفید را از دست ندهید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : اردیبهشت 06, 1395 17:05
نویسنده : حسین شاطری

اتصال به روتربورد میکروتیک
در قسمت سوم آموزش قصد داریم روش های اتصال به روتر جهت کانفیگ میکروتیک  را توضیح دهیم و نگاهی گذرا به winbox و CLI میکروتیک خواهیم داشت از آنجایی که اتصال به روتر مقدمه همه کار هایی است که روی روتر انجام خواهیم داد این قسمت از اهمیت بالایی برخوردار است و انتخاب بهترین روش اتصال نقش بسزایی در امنیت روتر شما خواهد داشت .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : اردیبهشت 04, 1395 08:00

طراحی سایت حرفه ای | مزایای داشتن یک وب سایت حرفه ای چیست ؟
اگر به دنبال یک شرکت طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارتان می باشید ، به شما پیشنهاد می کنم قبل از تصمیم گیری حتما این مقاله را مطالعه نمایید . به شما قول می دهم پس از مطالعه این مطلب ، می توانید با خیال راحت قرارداد طراحی وب سایت خود را با شرکت های طراحی سایت امضا کنید و صاحب یک وب سایت حرفه ای شوید .

ادامه مطلب...

تاریــــخ : اردیبهشت 01, 1395 15:21