Menu

021-74327

بلاگ تِک
27

موبایل یا دوربین مدار بسته؟



موبایل یا دوربین مدار بسته؟


استفاده از گجت های قدیمی به عنوان دوربین مدار بسته :

کنترل کردن خانه و یا دفترکار در زمانی که از آن دور هستیم همیشه یکی از نگرانیها و دغدغه های مردم بوده است. با توجه به هزینه های سنگین نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و مراقبتی حرفه ای، استفاده از دستگاه های هوشمند قدیمی که دیگر استفاده چندانی ندارند به عنوان دوربین برای نظارت و مانیتورینگ خانه می تواند خبری خوشحال کننده برای دارندگان این ابزار ها باشد.

به کمک نرم افزار Perch شما می توانید به سادگی یکی از گجت های هوشمند قدیمی و یا حتی جدید خودتان را برای کنترل کردن خانه و یا محیط کار استفاده کنید. نرم افزار Perch در تلفن های هوشمند, تبلت ها,دوربین ها و لپ تاپ ها قابل استفاده است و به کمک آن می توان به سادگی و بدون کمک دیگران سیستم کنترل و نظارت خانگی را راه اندازی کرد. نکته ی قابل توجه این است که پلتفرم و سیستم عامل دستگاه های مرتبط می توانند متفاوت باشد و تنها لازم است که دستگاه شرایط خوبی داشته باشد. همچنین بهترین ویژگی این ابزار این است که شما کوچک ترین هزینه ای را پرداخت نخواهید کرد.

نصب و راهاندازی این نرمافزار بر روی دستگاه;ها هم ساده است و نیاز به دانش خاصی ندارد. در اوج سادگی کارکرد و استفاده، این نرمافزار از تکنولوژی پیشرفتهای مانند Web RTC استفاده میکند که تجربهی فوقالعاده ای از مانیتورینگ را برای کاربر به ارمغان بیاورد. شما به سادگی میتوانید از این سیستم برای برقراری ارتباط با دیگر افراد حاضر در خانه نیز استفاده کنید و با تماس تصویری با آنها صحبت کنید. این نرمافزار این قابلیت را دارد که با دیگر گجت های هوشمند منازل هماهنگ شود. این نرم افزار از الگوریتم تشخیص حرکت استفاده میکند و از این رو به سادگی میتوان از آن برای کنترل کردن قسمت های مشخصی از خانه استفاده کرد.

هنوز هم قصد فروش تلفن هوشمند سابق خود را دارید؟



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : چهارشنبه, 25 فروردین,1395
نویسنده :
گروه مطلب : مقالات CCTV
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
امیر جم
نظر دهنده : امیر جم پاسخ
تاریـخ ثبت : دوشنبه, 27 مهر,1394 10:08 ق.ظ
می شه اسمشو یه پیشنهاد هیجان انگیز گذاشت.
ارزش امتحان کردن داره

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x