Menu

021-74327

بلاگ تِک
09

محل نصب مناسب برای دوربین های مدار بسته ( بخش اول )



محل نصب مناسب برای دوربین های مدار بسته ( بخش اول )


میزان روشنایی محیط :

یکی از نکاتی که در نصب دوربینهای مدار بسته و انتخاب مدل آن باید در نظر داشت میزان نور محیط است . مثلا بهترین میزان نور برای دوربین های مونو کروم (سیاه و سفید) 100 لوکس روشنایی است و همین میزان برای دوربین های مدار بسته رنگی بالای 300 لوکس می باشد . در فضاهای کم نور بهتر است از دوربین های مدار بسته دارای حساسیت بالا و یا دوربینهای مجهز به اینفرارد استفاده نمود.

درجه حرارت، درصد بارندگی، گرد و غبار

بهترین میزان رطوبت برای دوربین های مدار بسته بین 10- تا 50 درجه سانتیگراد می باشد . در غیر این صورت بهتر است از پوشش محافظ برای دوربین ها استفاده شود.


بهتر است در فضاهایی که درجه حرارت بالاست از دوربین های مدار بسته با استفاده از فن خنک کننده استفاده نمود . همچنین باید در نظر داشت استفاده از دوربین مدار بسته بدون محافظ در برابر گرد و غبار می تواند آسیب جدی به آن وارد کند همچنین در فضاهایی که گرد و غبار مانع دید دورربین می شود بهتر است از دوربین های دید در شب استفاده نمود .

صاعقه و امواج الکترو مغناطیس

بهتر است در فضاهای بازی که امکان برخورد صاعقه با دوربین مدار بسته وجود دارد در کنار دوربین از میله های صاعقه گیر استفاده کنید تا حتی الامکان درصد برخورد مستقیم صاعقه با دوربین را کم کنید .

وجود دوربین مدار بسته در کنار کابل فشار قوی یا ایستگاه های رادیویی قوی ممکن است باعث ایجاد نویز ( اختلال ) در هنگام مشاهده تصاویر گردد و بهتر است برای جلوگیری از این اتفاق از سیم اِرت استفاده نمود.



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : یکشنبه, 05 اردیبهشت,1395
نویسنده :
گروه مطلب : مقالات CCTV
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است .
شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید .
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x