Menu

021-74327

بلاگ تِک
11

دوربین های مدار بسته مخفی



دوربین های مدار بسته مخفی


انواع دوربین های مدار بسته مخفی عبارتند از :

1 - دوربین های مدار بسته مینیاتوری ساده :

از این نوع دوربینها بیشتر برای مصارف شخصی یا در منازل استفاده می گردد . لنز این دوربین ها ساده بوده و فضای کمی را برای نصب نیاز دارند . همچنین قیمت مناسب این دوربین ها و امکان پنهان کردن آنها از مزایای دیگرشان به شمار می رود . این دوربینها شباهت ظاهری به دوربین های پین هول دارند با این تفاوت که شعاع دیدشان بیشتر است . این دوربین ها در بعضی از مدل ها دارای امکان مادون قرمز و دید در شب نیز می باشند .

2- دوربین های مینیاتوری پین هول :

یکی از رایج ترین انواع دوربین های مدار بسته مخفی می باشند . نام گذاری این دوربین ها بر مبنای ظاهر و کاربرد آنها می باشد . Pin Hole ( سوراخ کوچک ) دوربین هایی هستند با ابعاد بسیار کوچک به اندازه ای که با ایجاد یک سوراخ کوچک می توانید تصویر را مشاهده کنید و محدودیتی برای نصبشان وجود ندارد . این دوربین ها دو نوع ثابت و قابل حمل دارند که معمولا نوع ثابت آن با قیمت بالا تری عرضه می شود و از نظر کیفیتی نیز دارای انواع مختلفی هستند .

3 – دوربینهای مینیاتوری بیسیم :

اندازه دوربین های مینیاتوری بیسیم از مدل های سیم دار کمی بزرگتر است و این به دلیل فناوری گیرنده ی موجو در آنهاست . این نوع از دوربینها تصاویر را بدون نیاز به اتصال سیم برای گیرنده ارسال می نمایند و معمولا نوع رایج آنها جهت نصب به صورت سقفی است .

4 – دوربین های مدار بسته هالوژنی :

همانطور که از نامشان پیداست این نوع از دوربین ها دارای ظاهری شبیه به لامپهای هالوژن بوده و در محل نصب این نوع از لامپها قرار می گیرد .

5 – دوربین های مدار بسته دتکتوری :

ظاهر این دوربین ها شبیه به سنسور ها یا همان دتکتور های تشخیص دود در سیستمهای اطفاء حریق یا دزدگیر های ضد سرقت می باشند به همین دلیل تشخیص آنها بسیار مشکل است.

6 – دوربین های آینه ای :

در ساخت این دوربین ها از آینه های یک طرفه استفاده شده و ظاهر آنها از بیرون به صورت آینه دیده می شوند . لنز دوربین در حقیقت در داخل همان آینه قرار دارد . نکته ی مهم در استفاده از این دوربینها شرایط نوری مناسب و عدم تابش نور مستقیم به دوربین می باشد .

در آخر توجه داشته باشید استفاده هر یک از نمونه های گفته شده نیاز به مجوز های مخصوص داشته و در صورت استفاده بدون مجوز ، پیگرد قانونی دارد.

منبع : Avizhe-co.com

ارائه مشاوره رایگان در زمینه ی دوربین های مدار بسته همین حالا تماس بگیرید .

نظرات خود را راجع به این مطلب با ما در میان بگذارید .



امتیــــاز : Article Rating
تاریــــخ : دوشنبه, 07 دی,1394
نویسنده :
گروه مطلب : مقالات CCTV
به این مطلب امتیاز دهید

نظراتی که قبلا به این مطلب داده شده
 لیلا
نظر دهنده : لیلا پاسخ
تاریـخ ثبت : دوشنبه, 25 مرداد,1395 12:04 ق.ظ
ببخشید شما pinhole رو هم دارین؟

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

ایمیل

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز

پاسخ انصراف

x